«Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің №1 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №1 поселка Аршалы отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области»

Соцсети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың тақырыбы "Қызым - жағадағы құндызым"

12.03.2019

САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті (оқыту қазақ тілінде емес)

Мектеп: №1 Аршалы орта мектебі

Күні: 04.02

Мұғалімнің аты-жөні: Утепбаева Д.Б.

Сынып:  8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қызым - жағадағы құндызым

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау.

8.2.5.1 пікірталасқа  қатысушылар берілген тақырып бойынша  өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру;

О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

Сабақтың мақсаттары

Оқушыларға мәтінді оқыту арқылы сөздік қорын арттыру. Қосымшаларды  еске түсіру, мақал мәтелдерде қолдану .

Ақпаратты салыстыра отырып, диаграммаға түсіріп пікір білдіру, диалог арқылы ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту.

Бағалау критерийлері

  • Бөлімге қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді, сөздердің мағынасын
  • ақпараттарды тілдесімде қолданады;
  • мақал мәтелдерді толықтырады;
  • Қосымша ақпарат көздерінен ақпараттарды алады;

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер: абырой честь, жасөспірім подросток, келін сноха ибалы вежливый; воспитанный (ая, ое, ые)

Қылық выходки, бойжеткен, тектілік наследственность

Қылықты игривый, благовоспитанный (ая, ое, ые), жеңге жена старшего брата, ізетті вежливый

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

асын ішкелі жатыр екен, арпалысып, шаршаған, тыңдады, бір кезде, кедейлік, қажырлы, күні ұзағына, кеудесіне, тыныш жатқан, болжады.

Осыған дейін меңгерілген білім

«Кәсіп – бақыттың шырағы,

Еңбек – ырыстың бұлағы» бөлімі бойынша қалыптасқан дағдылары мен білімдері

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

 

 

 

Сәттілік тілеу, топқа бөлу

Үй тапсырмасын сұрау тапсырма    Батаны жатқа сұрау

Қызығушылықты ояту.

Видео ролик тамашалау

Сұрақ – жауап:

Балалар, мына видеодан біз не түсіндік?

Кім туралы сөз болды?

Яғни, сабақ кімдер туралы болмақ?

Сабақтың тақырыбын ашу

Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады. Бағалау парағын беру

 

Сөздік жұмысы

абырой -честь, жасөспірім -подросток, келін- сноха,

 ибалы- вежливый; воспитанный (ая, ое, ые)

Қылық- выходки, бойжеткен-  подросток ,

тектілік- наследственность

Қылықты- игривый, благовоспитанный (ая, ое, ые),

жеңге- жена старшего брата, ізетті- вежливый

 

 

 

Интернет желісі

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- тапсырма Мәтінді оқып Венн диаграммасын толтырады

1-тапсырма Мақал мәтелдермен жұмыс

9- тапсырма Диалогті толықтыру Жұптық жұмыс

6- тапсырмада Мұқағали Мақатаевтың өлеңін тыңдап

 8-тапсырманы орындау кеспе кагазы

 

Бағалау Оқушылар ұсыныстарын ауызша айтады, тексерген жұмыстары бойынша пікір айтады.

 

Бекіту.

«Менің сабақтан кейінгі  әсерім» кестесін толтыр

Оқушының аты- жөні:__________________________________

Сабақ

Мен сабақта

Қорытынды

қызық

Жұмыс істедім

Материалды түсіндім

Қызықсыз

Демалдым

Білетінімнен де көп білдім

Енжарлық басым

Басқаларға көмектестім

түсінбедім

 

Үй тапсырмасы Мақал мәтелдер жаттау

 

 

 

 

 

 

 

 

http://kitap.kz/index.php/catalog/book/1005-qan_men_ter_i_kitap

679-680 бет

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

 

 

                                                   Рефлексия
                                                   «Блоб ағашы»

 

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

 

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

               

 

Просмотров: 750

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст