Тірек мектептің жұмыс жасау кезінде магниттік мектептердің 8-ші және 9- сынып оқушыларын тексеру кезінде жасөспірімдердің оқу мотивациясы мен эмоционалдық жағдайын анықтау мақсатында психологиялық диагностика жасау мақсатында іс-шаралар өткізілді.
Диагностикаға 8-ші және 9 –шы сыныптардан 39 оқушы ұлдар мен қыздар қатысты. Баланың эмоционалды – жеке тұлғалық ортасына диагностика жасау үшін "Кактус" (М.А. Панфилова) проективті әдістемесі, ал мектеп мотивациясының деңгейін диагностика өткізгенде, "мектепке мотивациясының деңгейін бағалау" сауалнамасы (Н.Г. Лусканова) қолданылды. Зерттеу нәтижелерін қорытындылай келе, оқушылардың эмоционалды жағдайы оң және оқу мотивациясы жас нормаларына сәйкес келеді деген шешім жасауға болады.